Martinaabostom

Mamma till Maximiliam med hurler syndrom mps 1 & lilla Meja 🧡

När man inte kan sluta shoppa!

Kategori: Maximiliam

Jag beställde ett babynest till lillan, helvitt ifrån lovelybycotton. Herregud va nöjd jag blev när jag fick hem den, budade även hem en sov-orm från lovelybycotton till min vackraste prins som han älskar. 
 
 
Köpte en bunnysuit från www.stylechild.no och den är helt underbar!
Den är brun/grå och jätte härligt material, funderar även på att köpa en likadan till lillprinsen.

Men allvarligt hur söt är den inte?


Fastnat för newbie, så man har ju shoppat en hel del newbie till lillan. 




En speldosa (drömfångare) från babyworld som jag tänkte ha i vagnen, har redan köpt vagn och det blev självklart en crescent infinity beige men den har jag inte packat upp ännu så den har jag ingen bild på. 
 


Sen är det ju en självklarhet att man får bli bortskämd när man väntar barn, rosa bäddset från H&M, väska som jag tänkte använda som skötväska från H&M och en Ariana grande parfym. 
 
LIVING THE DREAM! :)
Kommentera inlägget här: