Martinaabostom

Mamma till Maximiliam med hurler syndrom mps 1 & lilla Meja 🧡

En 5årig spelnörd.

Kategori: Maximiliam

Mycket riktigt, min stora 5åring är en spelnörd.
Han har en äldre kusin som han ser vädigt mycket upp till och han spelar allt som går att spela. Max har ett xbox sen 2 år tillbaka men har velat ha en speldator länge nu. Vi tänkte att han skulle få en i födelsedagspresent eftersom han fyllde år i juli men det blev aldrig av. Han är en väldigt bortskämd unge om jag själv får säga det och det ska han vara! Han har 2 egna ipad (nyaste), han fick min laptop men velade ha en "riktig" speldator så han fick såklart en asus gaming dator så nu har han 2 laptops och 2 paddor, nu bör han kunna sysselsätta sig lite själv om dagarna. Som många vet så har jag vart hemma med honom sen dag 1 och det är väldigt blandade känslor angående det. Jag älskar att vara med honom men det är extremt tröttsamt att sitta ihop med en och samma person i över 5 år jag menar inte att klaga & skulle inte byta ut det mot något! Men tankarna kommer varje dag om hur det vore att lämna honom på förskola och jobba själv, det är lite en dröm nu faktiskt. 


Vi var iväg till Media och köpte en asus till Maxi och en Macbook till mig. Kan vara dom lyckligaste i världen just nu! Sen var vi iväg på en shopping-tur idag igen och köpte en hel del nya grejer till Maxis rum och gjorde om det lite, han blev extremt nöjd! 
 
   
 
 
 
En bild från hans födelsedag, kläderna har han valt helt själv! 


 
 
 
Kommentera inlägget här: